Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

07 aprilie 2017

Cerere de Informare în Dosar nr. 1655/291/2016

Instanța TRIBUNALUL NEAMȚ
B-dul DECEBAL, NR. 5, Piatra Neamț
SECȚIA I CIVILĂ, Camera A, Materia: Litigii de muncă
Dosar nr. 1655/291/2016

Domnule Președinte,

Subsemnatul FĂRĂOANU VILHELM, în vârstă de 50 ani, asistat social, divorțat, având CNP ..., cu domiciliul în mun. Roman, Str. ..., Bl. ..., Sc. ..., Etj. ..., Ap. ..., Cod poștal ..., jud. Neamț, în contradictoriu cu intimata PRIMĂRIA ROMAN, cu sediul în mun. Roman, Piața Roman Vodă, nr. 1, jud. Neamț, CUI ..., formulăm

CERERE DE INFORMARE / LĂMURIRE

cu privire la modificarea adusă în Dosarul nr. 1655/291/2016, de către Tribunalul Neamț (link al Ministerului Justiției, unde am constatat modificarea : http://portal.just.ro/103/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=29100000000059849&id_inst=103 ), în care este specificat că am formulat o Cerere de Recurs.

Menționez că, nu am primit nici o decizie a instanței la Apelul formulat, și nici pe Portalul Instanțelor de Judecată nu se află vreo decizie, și în consecință, nu am avut cum formula o Cerere de Recurs; doar dacă s-a luat în considerare faptul că am solicitat Curții de Apel Bacău să preia întreaga documentație a dosarului menționat în vederea soluționării cauzei, întrucât cunosc că Apelul se judecă la instanța superioară în grad, față de prima instanță, adică Curtea de Apel Bacău, sau faptul că am solicitat un sfat, o îndrumare Preşedintelui Curții Constituționale a României, Domnului Prof. univ. dr. Valer Dorneanu, atașând înscrisurile din dosar, sau altcineva a formulat Cerere de Recurs în numele subsemnatului.

Prin derularea procesului, constat că Tribunalul Neamț, a înțeles că am solicitat să fiu executat și nu că am cerut ajutorul să supraviețuiesc. Constat că sunt împins fără remușcări să-mi pun capăt zilelor sau să încalc legile doar pentru a supraviețui. Constat că nu există urmă de umanitate, de sprijin față de oamenii în nevoi. Constat că sunt condamnat la moarte, iar securea călăului e gata să mă decapiteze. Pe Tribunalul Neamț îl percep acum ca pe un Tribunal al Morții, cu călăi și demoni ce-mi vor sentința morții.

Decât să-mi dați sentința negativă a morții, mai bine mă închideți într-o instituție a statului până la vârsta de 65 ani, când voi împlini anii de pensionare să pot supraviețui.

Primăria își menține indolența că-i la modă
N-are suflet, nici credință, remușcarea-i umilință
Are inima de piatră, lipsă de umanitate
A decapitat din fașă orice generozitate

Tribunalul îmi transmite, printre rânduri am citit
Nu mai ești util în lume, nu meriți să fii iubit
Ca un tribunal al morții cu călăi și demoni cruzi
Mi se pregătește moartea de îngerii nopții lungi

Cu mantaua neagră, lungă, cu puterea ce o au
Mi-au pregătit eșafodul, iar eu sub secure stau
Sunt ținut în stres continu, să mă îmbolnăvesc de rime
Dați sentința să știu dacă, voi muri sau trăi bine.

Atașament acest Email, atașament carte de identitate

Un om care cere ajutorul pentru ultima oară în viață
Fărăoanu Vilhelm
07.04.2017

Domnului Preşedinte al Tribunalului Neamț