Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

08 aprilie 2017

Bursa Generală a Locurilor de Muncă Roman 07 aprilie 2017

În urma participării la Bursa Generală a Locurilor de Muncă organizate în Roman, în ziua de vineri, 07 aprilie 2017, nici un angajator la care am aplicat, nu s-a arătat dispus să mă invite la un interviu în vederea angajării, motivând în special că caută fete și întrebându-i de ce fac discriminare nu știau ce să-mi răspundă, iar unii angajatori mi-au spus că este politica firmei...; alți trei angajatori mi-au spus zâmbind că au și acum CV-urile mele de la celelalte burse ale locurilor de muncă, pe cele pe care le-am depus la sediu și pe cele trimise pe email. Cu toate că m-am pregătit pentru piața muncii, urmând cursuri de conversie profesională obținând cunoștințe și atestate de Inspector/Referent Resurse Umane în 2015 cu nota 10; Contabilitate în 2008 cu nota 9,50; Operator Calculator în 2005 cu nota 10; Agent de Securitate în 2013 cu nota 9,50; angajatorii din zona Roman nu vor să mă angajeze datorită vârstei pe care o am de 50 de ani bănuiesc, etc.

La ieșirea din locația unde s-a desfășurat această activitate, fiind nemulțumit de angajatorii la care am dorit să aplic pentru un loc de muncă, fiind respins de aceștia, am adus la cunoștință de acest fapt, doamnei Alexandra Anghel, Șef Serviciu ALOFM Roman, care cu aroganță s-a răstit la mine, vorbindu-mi urât, evitând să mă privească în ochi, privind în sală, în gol, fiind deranjată de ce îi aduceam la cunoștință, iar atitudinea dumneaei expediindu-mă. Aducând la cunoștință și unei alte angajate a ALOFM Roman despre purtarea angajatorilor veniți la bursă, dumneaei doar a ridicat din umeri, lăsând de înțeles că ce poate face? găsindu-și de treabă.

Purtarea doamnei Alexandra Anghel, Șef Serviciu ALOFM Roman, denotă faptul că coabitează, gândește ca angajatorii în defavoarea celor care caută un loc de muncă, nepăsându-i de fapt dacă cei care sunt în căutarea unui loc de muncă au găsit sau nu, mulțumindu-se doar să țină o statistică a șomerilor.

La știri, pe posturile de televiziune din țară, în interviurile luate de reporteri angajatorilor de la bursele locurilor de muncă, aceștia se arată că chiar vor să angajeze persoane aflate în căutarea unui loc de muncă cu contract, neținând cont de vârstă, sex, etc., dar numai în zona Roman, angajatorii sunt neserioși, întrucât vor să angajeze oameni cât mai mulți la negru, după cum mi s-a propus în repetate rânduri, iar subsemnatul refuzându-i, și chiar reporteri ai televiziunii locale au spus pe post că, citez: "munca la negru în zona Roman este în floare".

Tot la știri, pe posturile de televiziune din țară, în interviurile luate de reporteri primarilor din țară, aceștia se arată că chiar vor să ajute și să angajeze în special asistații sociali, să-i scoată din marginalizarea socială în care se află, dar după cum știți deja, numai în mun. Roman nu se dorește așa ceva.

Este incredibil, nicăieri în țară nu s-a auzit ca un asistat social să dorească să muncească, să supraviețuiască cinstit, iar primăria în frunte cu primarul să-i pună piedici, așa cum mi se pun mie. Pentru primăriile din țară există cadrul legal să angajeze asistați sociali, dar numai la Primăria Roman nu există.

Este incredibil, nicăieri în țară nu s-a auzit ca un asistat social să dea în judecată o primărie pentru a obține un loc de muncă în vederea supraviețuirii, așa cum subsemnatul am dat în judecată Primăria Roman și nu am obținut nimic până la momentul de față.

Este incredibil cum o judecătorie și un tribunal nu pune mai presus de toate, preț pe viață, cinste și dreptate cum numai în județul Neamț așa se poate.

Este incredibil, cum numai în Roman se poate întâmpla, ca nimeni să nu te ajute să supraviețuiești cinstit, să ajung să cer Tribunalului Neamț, vineri pe 07.04.2017, printr-un Email să fiu închis, până la 65 ani când pot beneficia de o pensie să pot trăi cinstit, deoarece cu 142 lei/lună ca asistat social nu se poate trăi, căci nu doresc să devin infractor pentru a supraviețui.

Cred că ce se întâmplă în Roman ar trebui să ajungă pe toate posturile de televiziune din țară, să se dezbată această situație și să se ia măsuri urgente de remediere și sprijin efectiv celor aflați în nevoi cum sunt și eu, și nu pasarea de la o instituție la alta a problemelor cu care se confruntă omul în nevoi, care a ajuns în această situație chiar din vina Primăriei Roman în cazul de față.