Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

11 aprilie 2017

Asistații Sociali desconsiderați de Autoritățile Locale și Instituții ale Statului

De ajungi să fii ca asistat
La umilințe să te aștepți
Căci nimeni nu te bagă în seamă
Și te blamează pe nedrept

Incult și prost Ei cred că ești...
Dacă ai statut de asistat
Și te înjosesc crezând că doar ei
Știu ca să scrie un verset/citat/mesaj

Scriindu-le, m-au întrebat
Cine mi-a scris acest mesaj
Pe față m-au desconsiderat
Spunând că "Eu", la față ei s-au schimbat

Perplexi rămâneau când mă sunau
Eu răspunzând politicos
Cuvinte nu își mai găseau
Pierzându-se, crezând că-s prost

Cuvinte simple le spuneam
Cu "Da, vă rog!" eu începeam
"Vă ascult!" o pauză făceam "hai spuneți!" îi rugam
Iar ei înmărmuriți se bâlbâiau, se poticneau

Mă întrebau de pregătire...
Și îmi spuneau așa-i sistemul...
Și încercând să mă convingă
Stai liniștit, nu zdruncina sistemul

Și printre rânduri am citit
Că vor doar ei s-o ducă bine
Și să nu dea celui sărac
Un ban în plus la asistat

Îl ține în frâu și-l amenință
Că-i ia și umilul bănuț
De iese în stradă pentru viață
Pentru un leu, un trai mai sus.