Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

19 martie 2017

Susținerea cauzei verbal în fața instanței

Domnule Președinte,

În fapt, incompetența sau neglijența în serviciu a funcționarilor publici ai primăriei roman, desemnați să asigure securitatea și sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă, a dus la accidentarea gravă a subsemnatului ca angajat, fiindu-mi afectată coloana vertebrală ca urmare a... efortului fizic excesiv la care am fost supus, prin ridicarea în mașina primăriei a butucilor rezultați din tăierea copacilor, fiind diagnosticat cu discopatie lombară, nemaiavând voie să fac efort fizic în vederea evitării paraliziei.
Am avut nevoie de 17 zile de îngrijiri medicale de pe data de 28.04.2011 până pe data de 14.05.2011.

După externare, am solicitat funcționarilor publici ai biroului de resurse umane ai primăriei roman să-mi schimbe locul de muncă și mi-au spus că nu au un alt loc de muncă pentru situația mea și să-mi dau demisia. Nedorind să-mi dau demisia după îngrijirea medicală primită, am muncit în continuare în aceste condiții, solicitând în repetate rânduri schimbarea locului de muncă, fără rezultat, până ce am acceptat să-mi dau demisia pentru a nu-mi pune viața în pericol, timp în care am fost supus la eforturi fizice mari pentru situația mea cum ar fi: trebuia să car pământ cu roaba și împrăștiam pământul cu lopata pentru a amenaja spații pentru flori, trebuia să car prelate cu gunoaie și buruieni pe care trebuia să le ridic deasupra capului pentru a le urca în camionul primăriei, să încarc cioate ale copacilor în mașina primăriei...

Art. 6 din Legea 319/2006 menționează că: „Angajatorul are obligația de a asigura securitatea și sănătatea lucrătorilor în toate aspectele legate de muncă.”

Dacă funcționarii publici ai primăriei roman ar fi corecți și cinstiți ar recunoaște unde au greșit și ar îndrepta greșeala, oferidu-mi un loc de muncă conform stării mele de sănătate și pregătirii profesionale, sau o indemnizație lunară de supraviețuire, iar dacă nu, rog instanța să-mi dea o sentință cu închisoare de 15,5 ani, sau să fiu cazat într-un centru unde pot supraviețui până la vârsta de pensionare de 65 ani.
Ziua și ora în care am fost înregistrat la Secția Urgențe a Spitalului Roman, de asemeni și camerele de luat vederi, demonstrează că am fost internat în timpul programului de muncă.

Abia fiind angajat de doar 3 săptămâni, nu îmi permiteam să spun ce am pățit, pentru că doream să-mi păstrez locul de muncă, să pot supraviețui și speram că durerile cumplite îmi vor trece în câteva zile, neștiind că mi-a fost afectată coloana vertebrală de la efortul fizic excesiv la care am fost supus în timpul muncii.

Pe cale amiabilă, am solicitat în repetate rânduri un loc de muncă primăriei roman, dar fiind insensibili la suferințele pe care mi le-au provocat, m-au marginalizat social și mi-au luat demnitatea de om, aducându-mă în situația de a solicita instanței să fiu închis într-un penitenciar doar pentru a supraviețui.
Actual, nu îmi permit să mă înscriu la nici un concurs de ocupare a unui loc de muncă la primăria roman, întrucât nu pot suporta cheltuielile depunerii unui dosar de concurs, deoarece numai adeverința medicală costă 20-25 lei, iar ajutorul social de care beneficiez este de doar 142 lei/lună.

La concursul organizat de primăria roman, în vederea ocupării unui post de muncitor IV la d.s.t.a., nu s-a asigurat securitatea desfășurării probei practice prin punerea la dispoziție a unei saltele, în vederea evitării unui accident, fapt ce a dus la accidentarea subsemnatului, suferind un traumatism toracic. Neasigurându-se securitatea desfășurării probei, trebuia să se solicite doar simularea și explicarea verbală a pașilor în situația dată ca probă.

În loc să fiu ajutat să trec peste aceste traume și suferințe, să fiu ajutat cu un loc de muncă pentru a supraviețui, se urmărește distrugerea fizică și psihică a subsemnatului de către cei implicați.

Constat că se caută minimalizarea efectelor datorită incapacității de asigurare a securității în muncă, a desfășurării unei probe de concurs, a minimalizării efectelor când vine vorba de spitalizare din cauza primăriei, a lipsei de profesionalism, etc.

- obligarea pârâtei la acordarea unui loc de muncă conform stării de sănătate și pregătirii profesionale a reclamantului sau acordarea unei indemnizații în bani lunare pentru reclamant în vederea supraviețuirii.

Data,                                                            Semnătura,
19.05.2016