Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

30 martie 2017

Mesaj transmis Preşedintelui Curții Constituționale a României

Domnule Prof. univ. dr. Valer Dorneanu - Preşedinte al Curții Constituționale a României,

Subsemnatul FĂRĂOANU VILHELM, în vârstă de 50 ani, Asistat Social, divorțat, având CNP ..., cu domiciliul în mun. Roman, Str. ..., Bl. ..., Sc. ..., Etj. ..., Ap. ..., Cod poștal ..., jud. Neamț, în contradictoriu cu intimata PRIMĂRIA ROMAN, cu sediul în mun. Roman, Piața Roman Vodă, nr. 1, jud. Neamț, CUI ..., arătăm că

Ca Asistat Social, pentru un loc de muncă (chiar și de necalificat) în vederea supraviețuirii, am dat în Judecată Primăria Roman, dar fără rezultat până în prezent. Ca asistat social, primăria consideră că sunt bun de muncă și trebuie să muncesc lunar trei zile pentru doar 142 lei/lună bani insuficienți supraviețuirii, dar nu dorește să-mi încheie un contract de muncă pentru a avea un trai decent.

Întrucât pe cale amiabilă nu am găsit înțelegere din partea Primăriei Roman în vederea obținerii unui loc de muncă, pe data de 06.04.2016 am dat în judecată Primăria Roman pentru un loc de muncă sau o indemnizație lunară în vederea supraviețuirii, nemarginalizării, redobândirii demnității și redobândirii traiului demn și decent, iar de atunci procesul a fost și este pe rol, deoarece am făcut Apel pe 10.03.2017.

În primă fază m-am judecat la Judecătoria Roman, iar din 05.10.2016 am transferat dosarul la Tribunalul Neamț. Dosar nr. 1655/291/2016. Informații dosar Tribunal Neamț aici:
http://portal.just.ro/103/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=29100000000059849&id_inst=103
și Informații dosar Judecătoria Roman:
http://portal.just.ro/291/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=29100000000059849&id_inst=291

Conform legii, în primă instanță am solicitat toate drepturile și daunele de care beneficiez, dar constatând că nu avansez cu procesul, am renunțat la pretenții, solicitând doar un loc de muncă chiar și de necalificat, fără efectuare de efort fizic sau acordarea unei indemnizații în bani lunare, dar fără rezultat până în prezent.

Ca fost angajat al Primăriei Roman, datorită neasigurării securității și sănătății în toate aspectele legate de muncă de către Funcționarii Primăriei care nu și-au îndeplinit atribuţiile de serviciu, a dus la vătămarea fizică a subsemnatului, fiindu-mi afectată coloana vertebrală în anul 2011 în timpul muncii, nemaiavând voie să fac efort fizic în vederea evitării paraliziei, fiind diagnosticat cu discopatie lombară, etc. și contuzie toracică în anul 2015 când participam la un concurs de ocupare a unui loc de muncă în cadrul aceleiași instituții. Astfel am făcut o plângere către Parchetul de pe lângă Tribunalul Neamț pe 27.03.2017.

Având coloana vertebrală afectată, șansele de a găsi un loc de muncă în vederea supraviețuirii mi-au scăzut considerabil, fiind marginalizat social de Primăria Roman care m-a trimis la ajutorul social, luându-mi în acest mod demnitatea de om, devenind vulnerabil, aducându-mă în situația să-mi închei socotelile cu viața în orice moment sau să încalc legile țării doar pentru a supraviețui, întrucât banii din ajutorul social în valoare de 142 lei/lună sunt insuficienți supraviețuirii.

Primăriei Roman îi place să mă umilească, să mă distrugă fizic, psihic, financiar, moral an de an, să mă țină ca asistat social, în loc să-mi asigure un loc de muncă sau o indemnizație lunară în vederea supraviețuirii. Se încăpățânează cu înverșunare să recunoască că a greșit și să îndrepte greșeala prin repunerea în drepturi în vederea supraviețuirii subsemnatului.

Cu toate că m-am pregătit pentru piața muncii, urmând cursuri de conversie profesională obținând cunoștințe și atestate de Inspector/Referent Resurse Umane în 2015 cu nota 10, Contabilitate în 2008 cu nota 9,50, Operator Calculator în 2005 cu nota 10 și Agent de Securitate în 2013 cu nota 9,50, nu am găsit de muncă, deoarece se solicită experiență, un alt criteriu al selecției fiind vârsta, sexul, etc., iar Primăria Roman nu dorește să-mi încheie un contract de muncă, având și alte criterii bazate pe relații bănuiesc.

După ce am fost doborât la pământ de Primăria Roman prin încălcarea Legislației Muncii, distrugându-mi în acest mod sănătatea și trimiterea subsemnatului la ajutorul social fără nici o șansă de supraviețuire, o văd în stare că ar fi capabilă de a-mi da lovitura de grație, iar deznodământul acestui proces va arăta dacă am dreptate sau nu. Când omul e la pământ, consider că nu e cazul să i se dea lovitura de grație, ci întinzându-i o mână să-l ajute să se ridice.

Pentru subsemnatul acest proces este Ultima Șansă de a obține Dreptul la Viață, simt că Sunt Pus în Situația de a Demonstra Că Merit Să Trăiesc, sunt într-o situație disperată de supraviețuire din vina Primăriei Roman.

Nu știu la ce căi legale să mai apelez în vederea supraviețuirii, întrucât nu am fost învățat să înșel sau să fur pentru a trăi cinstit.

Vă rog să-mi dați un sfat, o îndrumare ... .

Vă mulțumesc anticipat!

- Atașament acest Email; Plângere la Parchet; Înscrisuri depuse la dosarul instanței Judecătoriei Roman și Tribunalului Neamț.

Data : 30.03.2017                    Cu stimă și respect, Fărăoanu Vilhelm