Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

07 februarie 2017

Sunt apolitic sau neutru - Versuri de Fărăoanu Vilhelm

bărbat pe bancă gif
Sunt apolitic sau neutru
De-aia sunt eu slab ca mutu
Partidele mi-au spus în cor
Să mă înscriu în lista lor

Că nu-s înscris și nu contribui ...
De aia n-am eu job și titluri
De aia n-am eu ce mânca
De-aia viața îmi e grea

Știind partidele cu șmecheri
Eu nefiind de teapa lor
De-aia nu mă înscriu în ele
Că sunt cinstit și iubitor

Nu-i felul meu de a înșela
De aia-s asistat sadea
Nu fur să supraviețuiesc
De-aia dreptatea în tribunal vreau să-mi găsesc

Sunt prea cinstit și prea corect
Patronii nu mă vor deștept
Ei vor ca să le fiu eu sclav
De aia nu-i privesc cu drag

Nu-s fată să ies la plimbare
Ca albu cu găina în soare
De aia presa nu-mi dă bani
Ci-i critică pe asistați ca pe dușmani

Nu pot iubi că nu am bani
De aia-s singur, vai și-amar
Cât voi trăi vreau să iubesc
De-aia lupt să supraviețuiesc.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Sunt apolitic sau neutru