Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

09 februarie 2017

Mi-e dor tăticule de tine - Versuri Fărăoanu Vilhelm

bărbat plânge imagine gif
Mi-e dor tăticule de tine
De chipul tău surâzător
De vocea caldă și suavă
De glasul lin, amețitor

Mi-e dor și de atunci când greșeam ...
Și blând mă dojeneai cu calm
Mi-e dor de lacrimile tale
Când sufereai când nu veneam

Mi-e dor și de cărarea largă
Pe care o făceai în zori
Și zi de zi pe timp de iarnă
Sperând să mă vezi printre flori

Mă așteptai la poarta casei
Să te vizitez mai des
Însă viața mi-a pus piedici
Chiar și acum mă mai aștepți

La mormânt să spun o rugă
Să-ți spun ce am mai făcut
Dacă m-am întors pe cale
Dacă merg pe drumul bun

Mi-e dor s-aud cum bați la ușă
Și să-ți deschid ușa iar larg
Să-mi spui zâmbind că totu-i bine
Să-mi dai tărie și curaj.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Mi-e dor tăticule de tine