Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

04 februarie 2017

Mă lupt cu morile de vânt - David versus Goliat

David Versus Goliat gif
Mă lupt cu morile de vânt
Mi-a spus odată un preot sfânt
Retrageți cererea de judecată
Și las-o așa în praznic moartă

L-am întrebat cu ce trăiesc ...
Dacă renunț la acest proces?
Mi-a spus nu știu, nepăsător
Tu ești prea mic și nefolositor

Tu un nimic te lupți cu-n monstru
Și crezi că ai să izbutești
Să înfrunți primarul și-a lui hoardă
Tu te crezi David din povești?

Dacă ascult tot ce îmi spui
Ar trebui să-mi pun în cui
Lupta cu Diavolul puternic
Și să renunț la Raiul veșnic

Ar trebui să nu mai lupt
Cu nici un rău pe-acest pământ
Să las Satana să mă ia
În gheena morții rece, grea

Să mă las pradă nedreptății
Să ajung pe străzi la mila sorții
S-ajung un boschetar furând
Să ajung în Iadul fumegând

Nu vreau Satana să mă ia
Lupt cu Primăria cât oi putea
Să-mi apăr viața, un trai decent
Nu vreau să fiu un repetent.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Mă lupt cu morile de vânt - David versus Goliat