Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

09 februarie 2017

Jurnalul Unei Vieţi Distruse de Statul Român - Fărăoanu Vilhelm

tip scrie în jurnal
Zi după zi, ceas după ceas
Mă zbat zadarnic, sunt întristat
Nici noaptea nu mai pot dormi
Gândesc la ziua ce va veni

Nu am putere să cerşesc ...
Un loc de muncă să trăiesc
Îi simt pe oameni ca stafii
Când mă amână zi de zi

Trăiesc cu aer şi speranţa
Că într-o zi se va schimba
Acest coşmar ce mă împresoară
Şi viaţa din nou va triumfa

Am apelat la alofm
Printr-o adresă personală
Până la șef cu ea am ajuns
Iar șeful stană s-a făcut

Am scris pe mail la primar
La președinție, ministerul muncii, etc.
Toți au trimis mesajul meu
La alofm, dar este greu

Ei m-au chemat doar să vorbim
Nu să m-ajute cu loc de muncă
Spuneau că legea nu-i obligă
Să îmi asigure de muncă

Constat că statul nu-i capabil
Să asigure celor cinstiți
Condiții minime de supraviețuire
Ci te determină să minți

Să furi, să înșeli și să încalci legea
Doar pentru a supraviețui
Voit te marginalizează
Și te închid dacă-ai greși

Te împinge în prăpastia pierzării
Te-mpinge să te sinucizi
Te fac un sclav al celor șmecheri
De vei voi ca să respiri

Prin instituția primărie
Ca asistat mă ține în lanț
Și mă sugrumă când îmi cer dreptul
Iar acest proces va fi biletul

Spre o viață sigură, normală
Sau spre o moarte milenară
De ei atârnă viața mea
De sunt nebuni mă vor sugruma

Ei n-au trăit experiența
Celui ce n-are ce mânca
Al celui ce respectă legea
Sperând că statul îl va întrema

Mă zbat, mă lupt, nu voi claca
Doresc să pot munci cinstit
Să îmi asigur existența
Să pot trăi, să pot iubi.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Jurnalul Unei Vieţi Distruse