Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

10 februarie 2017

Florile iernii - Versuri Fărăoanu Vilhelm

femeie imagine mișcătoare gif
Privesc pe geam flori de cristal
Pictate de gerul de-afară
Natura se joacă în geam
A nu știu câta oară

Sunt flori de gheață și strălucesc
Lumina le dă viață
Și prind culori, parfum regesc
În orice dimineață

Mă uit la ele, mă minunez
Le văd catifelate
Le-ating, le pipăi și tânjesc
După libertate

La prânz când soarele cu viață
Aruncă raze colorate
Ele iau forme, parcă zbor
Spre libertate

Lasă în urmă lacrimi de dor
Vor să mă înveselească
Din ele apar noi flori de dor
Ca să mă ocrotească

Seara le văd mai zâmbitoare
Prind un contur ceva mai mare
Pictura capătă culoare
Tabloul devine o floare

Stă și veghează noapte să dorm
Apoi se transformă în zână
Îmi apare în vis, ne iubim cu dor
A doua zi iar îmi zâmbesc din decor.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Florile iernii