Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

03 februarie 2017

Dincolo De Viață În Moarte Clinică - Experiență proprie

femeie visează pe nor
Cum din somn eu mă trezii
Gândul la vis se opri
Se făcea că eu cu tot
Părăseam trupu-mi mort

Și ieșind din el voios ...
Mă înălțai plutind frumos
Și privind spre el un pic
Mă întrebai ca un smintit

Dacă eu aicea-s sus
Tot eu să fiu cel răpus
Să mă împart în doi nu pot
Cum se face, sunt netot?

Și privind că tot nu mișc
Eu care sunt cel întins
M-am întors și am plutit

Prin perete eu trecui
Fără să simt nici un cui
Iar de zid eu când trecui
O priveliște văzui
De câmpii pline cu flori

Și voința mă purta
Prin văzduh mă avânta
Și plutind fără un țel
Prin câmpii de basm și fler
M-am uitat fără să vreau
Să-mi văd Eul ce-mi plutea

Învârtindu-mă nițel
Începui să mă întreb
Unde-s Eul ce-l formez
Și din ce în ce mai mult
Mă uitam în sus, în jos
Și în stânga și în dreapta
Parcă jucam baba oarba

Nicăieri eu nu eram
Și pe loc mă întrebam
Ce sunt eu, sunt doar doi ochi
Ce plutesc din loc în loc?

Dintr-o dată am simțit
Un vânt cald ce mă purta
Prin văzduh mă alinta

Și lăsat purtat de El
Mă trezii împins ușor
Prin peretele clădirii
Înapoi în dormitor

Știind viața pământească
Eul meu se împotrivi
În corp a se odihni

Și încercând din nou să trec
Prin perete, dar eșec
Mă lovii de zid de tot
Și căzui peste-al meu corp

Și intrând în el de tot
O durere acum simții
Corpul rece înțepenit
Nu-l mișcai măcar un pic

Rămânând în aceea stare
Mă gândeam la aceea vale
Cum pluteam, cum hoinăream
Nici o grijă nu aveam

Și încercând din nou să ies
Din corp zborul să-mi lesnesc
Prizonier eu mă simțeam
Și putință nu aveam

Abia atunci eu simții
Că puțin mă încălzii
Corpul se dezmetici
Și un frig cumplit simții

Cu greu puteam respira
Inima abia bătea
Ochii cu greu deschideam
Și începui să mă gândesc
Fosta vis sau vis regesc?

Nici acum n-am deslușit
Dacă-am fost sau a fost vis

Dar un lucru știu precis
Nu mi-e frică să pășesc
Dincolo de pragul vieții
Am să aștept cât este scris
Pe acest pământ de vis

Ca apoi să trec din nou
Și să pot pluti haihui
Fără grija nimănui
Să ma bucur pe vecie
De cereasca măreție.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Dincolo De Viață În Moarte Clinică