Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

06 februarie 2017

De Ce Oare Mai Trăiesc?

bărbat fără nimic gif
Simt să mă destăinui ție
Să-mi spun oful tuturor
Ca la psiholog în taină
Să-mi descarc sufletul gol

Doar așa sper să-mi recapăt ...
Liniștea ce-i tulburată
Locul ce-l am pe pământ
Nu-l găsesc, de ce mai sunt?

Când eram copil zburdalnic
Eram liber și zâmbeam
Colindam câmpii întinse
În râuri, lacuri mă bălăceam

Într-o zi râul Siret
M-a tras în vârtejul său
Nu știam să înot atunci
Și m-a înghițit de tot

Priveam apa cum mă învârte
Înghițeam din ea mereu
Nu mă zbăteam ca să scap
Doar primeam sărutul său

După un timp de mânuță
Am fost prins de cineva
Și m-a tras la suprafață
Iar pe mal mă desumfla

Când eram căsătorit
Într-o noapte în plină vară
Corpul eu l-am părăsit
Și înapoi am venit

Aici am scris ce-am trăit
Iar acum sunt neâmplinit
Nu găsesc un job, un rost
Și sunt singur ca un prost

Căsătorit doar o dată
Dragoste la prima vedere
Ne-am iubit nebunește
Nu credeam că o să plece

Viața, traiul ne-a pus piedici
Și am fost nevoiți să plece
Să lucreze în altă țară
Dar a devenit tot mai rece

Cam de câțiva ani de zile
Am scris versuri de iubire
Viața mea pe zeci de pagini
Putrezește în neștire

Nu am bani ca să le public
Să scot bani ca scriitor
Le rectific să dea bine
Iar sufletul plânge în mine

Primăria-i indolentă
Nu-i pasă că pot muri
Am dat-o în judecată
Doar să pot supraviețui

A încălcat Codul Muncii
Și asta mi-a afectat
Nu doar coloana vertebrală
Ci și viața pe care o mai am de urmat

Bani nu am și-s divorțat
Sunt povară pentru stat
De ce oare mai trăiesc
Dacă un job cinstit și dreptate nu găsesc?

Autor : Fărăoanu Vilhelm - De Ce Oare Mai Trăiesc?