Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

05 februarie 2017

„Altă întrebare!” - Versuri de Fărăoanu Vilhelm

Un loc de muncă să trăiesc?
Altă întrebare!
Un ajutor ceva bănesc?
Altă întrebare!

Măcar un sfat, o vorbă bună? ...
Altă întrebare!
În cot de mine oare vă doare?
Altă întrebare!

Măriți ajutorul social?
Altă întrebare!
În lumea asta mai e soare?
Altă întrebare!

Ce să mănânc că nu am bani?
Altă întrebare!
Să fur să am un trai normal?
Altă întrebare!

Facturile sunt neachitate
Altă întrebare!
Mai am eu loc aici sub soare?
Altă întrebare!

Ce să fac ca să pot trăi?
Altă întrebare!
Unde să merg să pot iubi?
Altă întrebare!

Mai sunt patroni cinstiți corecți?
Altă întrebare!
În zona Roman nu găsesc
Altă întrebare!

M-am săturat să tot întreb
Altă întrebare!
Mă bag în pat și tot mă întreb...
Altă întrebare!

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Altă întrebare!