Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

22 ianuarie 2017

Visez la o lume mai bună

relaxare gif visare
Visez la o lume mai bună
În care să dispară ura
Pe tron să fie doar iubirea
Ce face inima mai bună

Visez cu ochii deschiși la soare ...
Să pot zbura pe culmile iubirii
Să strâng în brațe flacăra speranței
Să mă topesc prin ea în multe inimi

Visez să pot întoarce timpul
Să fiu copilul de altă dată
Să nu știu teama și durerea
Să fiu din nou iubit de o fată

Visez s-alerg cu totul în neștire
Printre zăvoaie să ascult vântul cum vue'
Să-mi plimb privirea pe câmpuri înverzite
Să-mi bucur ochii cu gâze și ispite

Visez să am o viață cât mai bună
Și-n pace inima să-mi spună
Că orice vis ce îl doresc în viață
Se va împlini curând pe viată. Visez!

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Visez la o lume mai bună