Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

31 ianuarie 2017

Suflet de Gheață - Versuri de Fărăoanu Vilhelm

inimă fereastră de gheațăsuflet de gheață bărbat
Sunt străbătut de-un aspru ger
Și sufletul mi-e gol
Privesc prin ochiul de la geam
O rază doar și sper

Să mă încălzească doar puțin ...
Sau să mă lumineze
Să-mi dea tărie ca să sper
Că gerul crunt va piere

Dar ochiul limpede din geam
Mereu se micșorează
Și e cuprins și el acum
De gerul crunt de-afară

Mai suflu când și când în geam
Cu-n aer cald spre el
Poate-l dezgheț puțin măcar
Să pot, să sper

Dar în zadar, aerul cald
S-a transformat și el treptat
În stropi de gheață și-a format
Un sloi, o punte înghețată
Ce îmi cuprinde viața toată

Pe zi ce trece mă îngheață
Și sunt cuprins de un sloi de gheață
Treptat, treptat mă acaparează
Și o să fiu curând, doar gheață.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Suflet de Gheață