Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

26 ianuarie 2017

Raze de Lumină - Versuri de Fărăoanu Vilhelm

fată în lumină gif
Dac-aș putea să mă transform
În raze de lumină
Aș săruta pământu-ntreg
Cu dragoste deplină

Din cer de sus aș coborî ...
Pe fața tuturor
Să încălzesc câte puțin
Obrazul trist și gol

Doresc s-alin dureri și chin
Cu raza-mi luminoasă
Și să aduc zâmbet senin
Pe chipuri furtunoase

Speranța în viață să aduc
Celor ce suspină
Puteri să dau celor învinși
Să iasă la lumină

Copii pe-afară să aduc
Și să-mi zâmbească-n față
Să nu mai stea legați de net
Ci să se-nveselească

Tinerii toți la fel și ei
Să iasă din localuri
Să văd pe-alei îndrăgostiți
Să-i scald numai în lauri

Bătrâni smeriți și bolnăviori
Să iasă la lumină
Să-și dezmorțească încheetori
Și să-mi zâmbească în tihnă

Abia atunci mă voi simți
Că am un rost ca rază
Când voi vedea pe toți zâmbind
Iubind în viață.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Raze de Lumină