Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

24 ianuarie 2017

Pe Calea Crucii - Rugăciune în versuri de Fărăoanu Vilhelm

bărbat duce crucea
Sunt pe calea crucii mele
Și pășesc pe ea plângând
Doamne scapă-mă de rele
Căci sunt slab, plăpând, flămând

Simt că crucea e prea mare ...
Iar povara e prea grea
Dă-mi tărie în lupta vieții
Doamne, te rog nu mă lăsa

Nu mai am nici o putere
Cad, nu pot să mă ridic
Întinde-mi mâna, dă-mi speranță
Și curaj să mă ridic

Sunt împresurat de lipsuri
De necaz și suferinți
Fii cu mine-n orice clipă
Dă-mi tărie în neputinți

Crucea pare că devine
Tot mai grea pe zi ce trece
Făr' un ajutor divin
Voi rămâne în suspin

Știu că la sfârșit de drum
Voi primi cunună sfântă
Dacă merg pe urma Ta
La Cer mă vei ridica

Scoate-mi în cale oameni buni
Să m-ajute să-mi duc crucea
Pe un Simon din Cirene
Că-s căzut și nu pot merge.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Pe Calea Crucii