Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

31 ianuarie 2017

Învață să Devii Șomer de Lux

șomer asistat social gif
De mic copil am învățat
Să fiu cinstit și devotat
Căci doar așa îmi pot crea
Un viitor în viața mea

Părinții mi-au spus să nu fur ...
Biserica să fiu cinstit
La școală profa' ma învățat
Să-nvăț, să învăț să ajung ceva

Am învățat și sunt cinstit
Nu mint, nu fur și nu înșel
Am pregătire de Inspector Resurse Umane
Și de Contabil, dar sunt șomer

În jurul meu totu-i pe dos
Lumea-i întoarsă cu susu-n jos
Zadarnic am tot învățat
Dacă-s corect, șomer sunt iar

Fiind cinstit, job nu găsesc
Patronii ca sclav te umilesc
Cerul se cumpără cu bani
La vârf sunt foarte mulți baștani

M-au păcălit am constatat
Iar cei cinstiți n-au ce mânca
Am devenit șomer de lux
Iar fără bani, totu-i distrus

În Cer n-ajungi că nu ai bani
Să-i dai la popa să te îngroape
El te botează doar cu bani
Și te cunună cu dolari

Fiind cinstit ești și sărac
Iar Statul îți dă de muncă doar
De 142 de lei pe lună
Bani ce n-ajung pe o factură

Ești nevoit să împrumuți
Să vinzi din casă sau să furi
Le ceri să fii închis pe veci
Lor nu le pasă, tu spui povești

Apoi se întreabă și se miră
Când furi să poți supraviețui
De ce-ai furat?... mergi la închisoare
Dar nu te-ajută să respiri

În Uniunea Europeană
Asistații sociali ale acestor țări
Au asigurat un nivel de trai decent
Dar doar la noi, omu-i gunoi.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Învață să Devii Șomer de Lux