Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

30 ianuarie 2017

Întoarcerea Fiului Rătăcitor - Rugăciune În Versuri

în genunchi în rugăciune
Sunt un fiu rătăcitor
Doamne vino întrajutor
Am păcătuit cumplit
Isuse, vreau să fiu din nou smerit

Ai murit pe lemnul crucii ...
Ca să mă speli de păcate
Și te jertfești pe altar
Să mă-ntorc la tine iar

Mă închin în fața Ta
Și smerit îți cer iertare
Dumnezeule Preamilostiv
Dă-mi credință tot mai mare

Să nu mai cad în păcat
Să fiu bun, smerit, curat
Zilnic să te pot primi
Cu Tine să pot muri

Să ascult cuvântul Tău
Și să-ți mulțumesc mereu
Prin cântări să te cinstesc
Cu îngerii să te preamăresc

Iar când ceasul morții vine
Tu Doamne să fii cu mine
Să mă iei în ceruri sus
Să mă bucur cu Isus. Amin!

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Întoarcerea Fiului Rătăcitor