Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

26 ianuarie 2017

Îndrăgostiți Lulea - Versuri de Dragoste de Fărăoanu Vilhelm

îndrăgostiți pe bancă gif
Azi fiind o zi cu soare
Am ieșit la o plimbare
Printre străzile bătute
Am văzut chipuri multe

Toți zâmbeau de fericire ...
Și cu soarele în privire
Le zâmbeam tot cu măsură
Inima îmi era mai bună

M-am oprit în părculeț
Unde oamenii isteți
Alegeau banca cu soare
Și zâmbeau în gura mare

În dreptul unei băncuțe
Mai retrasă, dar cu soare
Doi îndrăgostiți lulea
Se pupau în ziua mare

Întrebând dacă se poate
Să m-așez și eu pe bancă
Mi-au zâmbit a aprobare
Și s-au strâns în brațe tare

Încetișor mi-am scos cartea
Plină doar cu poezie
Și citeam în gând doar versuri
De iubire și de dresuri

Curioși din cale-afară
Mai aruncau o privire
Prindeau versuri de amor
Combinând cu-a lor iubire

Tot văzând că insistența
De-a citi și ei din versuri
Le-am dat cartea de iubire
Și i-am lăsat printre dresuri

Și zâmbind a aprobare
Să păstreze cartea-nversuri
Ei mi-au mulțumit din suflet
Pupându-se printre dresuri

Amețit de-a lor iubire
Am ajuns în a mea casă
Moleșeala de căldură
M-a răpus așa deodată

Nici un chef de treabă-n casă
Nu am mai avut se pare
M-am așezat pe fotoliu
Și căscam în ziua mare.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Îndrăgostiți Lulea