Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

28 ianuarie 2017

Doamne, totul s-a sfârșit

băiat cere ajutor gifarca lui noe gif
Aruncat din barca vieții
Pe tărâmul apelor
Tot mă zbat să intru-n luntre
Dar furtunile sunt multe

M-au îndepărtat de barcă ...
Nu văd nici un orizont
Am strigat și strig zadarnic
Strig întruna ajutor

Trec vapoare indolente
Vase mari de croazieră
Oamenii de pe acestea
Râd și aruncă baliverne

Avioane trec pe sus
Și mă asurzesc cumplit
Chiar și arca preoțească
Doar mă-ndeamnă să rezist

Roagă-te îmi spun într-una
Dar nu mă ridică în barcă
Ai speranță în vâltoare
Căci Dumnezeu este Mare

Știu că Dumnezeu lucrează
Doar prin oameni voitori
Dar ei nu-s dispuși se pare
Să mă scoată din vâltoare

Sunt epuizat de valuri
Ce mă poartă în derivă
Nu mai am nici o putere
Mă afund în ape grele

Am văzut speranță în vasul
Condamnaților pe viață
Nici acolo n-am izbândă
S-au îndepărtat în ceață

Am rămas pe mare singur
Și privesc spre Cer smerit
Nu mai am nici o speranță
Doamne, totul s-a sfârșit.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Doamne, totul s-a sfârșit