Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

25 ianuarie 2017

Cuvântul Hmm - Versuri de Fărăoanu Vilhelm

îndrăgostit oferă flori gif
Mi-e frică de cuvântul Hmm
Căci are înțelesuri
Și nu știu cum să-l deslușesc
Când îl primesc în versuri

Murmurul său cu înțeles ...
Pe mine mă-nfioară
Și mă cutremură din mers
Nu știu de e comoară

Nu vreau nicicum să te jignesc
Prin vers sau prin cuvinte
Căci știu c-ai să mă părăsești
Făr' un cuvânt cuminte

Și rană adâncă îmi vei săpa
Aici în inimioară
Daca-i pleca făr' un cuvânt
În fiecare seară

Mi-e frică chiar să-ți mai șoptesc
Urări de noapte bună
Să nu-nțelegi cu subânțeles
Urări de noapte bună

Și mi-e mai frică de ceva
Ce-acum nu îți pot spune
Oare-am curaj să îți zâmbesc
De sărbători prin strune?

Cu drag de sărbători colind
Și nu știu ce-mi vei spune
Dacă colind la ușa ta
Tot hmm îmi vei spune?

Până atunci voi aștepta
Un semn bun de la tine
Să te colind la ușa ta
Și-atunci îmi va fi bine.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Cuvântul Hmm