Click pe pătrat pentru schimbare wallpaper blog.

29 ianuarie 2017

Am Căutat în Suflet Bucuria

sărituri de bucurie gif
Azi am căutat în suflet
Prin mormane de probleme
Și am scos de sub acestea
Bucuria răvășită de durere

Cam de mult o aruncasem ...
Prin cămara întunecoasă
Era mică sărăcuța
Tristă tare și botoasă

Când am scos-o la lumină
Prăfuită și înegrită
Cât pe ce s-o arunc iară
Că-i știrbită și pocită

Dar o voce mă-ntrerupse
Din dorința-mi mărginită
Stai pe loc și dă-i o șansă
Și-apoi dar vei hotărâră

Speriat din cale-afară
Și de frică și de groază
Am luat-o la subțioară
Și-am fugit cu ea afară

Am spălat-o, parfumat-o
Îngrijit-o că-i știrbită
Doctorii i-am pus pe rană
Și-acum parcă-i fericită

Bucuria ce-o pierdusem
Îmi zâmbește acum iară
Am s-o port la braț oriunde
N-am s-o mai arunc afară.

Autor : Fărăoanu Vilhelm - Am Căutat în Suflet Bucuria